Tüntetések avagy waddöfákk?

Ma feljött egy igen érdekes téma. A szappanoperákról dumáltunk és eszembe jutott, hogy anyámék is függnek egyen.
A jóban rosszbanon… Mivel folyton nézik ezért sajnos tudok pár dolgot belőle, de a leggázabbat mégse tőlük tudom, hanem a netről.
Van benne egy pap. Tamás atya. Nemrég kiírták a sorozatból, asszem lelőtték. Na, a neten elterjedt, meg az egyik búlvárműsorban is említették, hogy a vén nyanyák tüntettek, ismétlem, TÜNTETTEK azért, hogy írják vissza a sorozatba. Oké, szeressék a karaktert. Oké, fanolják nagyon – anime rajongóként velem is előfordul a túlzott lelkesedés egy-egy szereplő iránt- de, hogy tüntessenek? Szánalmas. Főleg egy olyan országban, ahol lopják a nyugdíjat, megadóztatják lassan már a levegővételt is – néha a hirtelen online-on kitett kamuhírek semmik ahhoz képest amit tényleg művelnek azok a Parlamentben- mindent drágítanak, ott tüntetnek egy sorozatszereplő a sorozatba visszarakásáért, ahelyett, hogy a normális dolgokért tüntetnének. Komolyan, hiányzik a Gyurcsány-kormány. Ne volt egy szent ember, de nem is volt ennyire szarban az ország… Bezzeg ellene hetente folytak a tüntetések, és minden hónapban voltak komoly zavargások. De ma… Oké, nekünk fiataloknak kéne mozdulni, cselekedni, de én kevés vagyok. Én és a barátaim még mindig. Ha végre összefogna mindenki, vagy legalább a többség, akkor lehetne változás.  Ha meghallom, hogy itt-ott mozgolódás kezdődik akkor megyek én is. Leszarom ha bajba kerülök, a változásért sokan haltak is már meg a történelem folyamán, mit nekem egy éjszaka a fogdában, vagy egy fekete pont az életemben. Ha sikerül elérnünk a célunkat akkor már megérte.
De nem bántom a banyákat, csinálják csak.. Meg a többi hülyeségüket.
Inkább a fiatalságra haragszom. Igen magamra is. De mint mondottam, egyedül kevés vagyok, és bevallom, egy olyan helyen ahol mindenki belesüllyed az apátiába, ott nekem nincs is kedvem cselekedni.

Csak remélni, tudom, hogy történik valami olyasmi a közeljövőben ami felrázza egy kicsit az országot. Ha elindulnak, akkor én is felkelek a gép elől, és beállok közéjük, előretörök az első sorokba és megmondom mit akarok. Addig is csak innen követem az eseményeket és csendben játszogatok tovább.

egérkép

Hozzászólás