Utazás

Belülről

Végre megjött a busz. Késett majdnem 10 percet, de hát mégis mit várok? Felszállok. Unottan körbenézek. Bárcsak otthon lennék már. Nehéz a táska. Persze, hogy fölöslegesen cipeltem a sok szart magammal. És még büdös is van. Utálom eső után a sok ázott ember szagát. Miért bámul? Ne nézz baszd meg. Hm, az jó csaj, bár fura a feje. Legalább nem hallom amiről beszélgetnek. Utálok buszozni. Legalább már haladok. Lassan. Lassan. Lassan. Hátrafordulok, hogy megnézzem merre vagyunk. Gyerünk már, jöjjön a megálló. Na, már nincs messze. Még 3 megálló. Még kettő. Mindjárt balkanyar. Most jobbkanyar. Végre. Gyorsan leszállok. Mélyet szippantok a levegőből. Legalább egy kicsit friss. Nem kell sietnem, úgyis elérem a buszt. Bár az a szar mindig késik. Akkor minek a menetrend kirakva? Hm, nem korombéli nő, de nem néz ki rosszul. Szép lábai vannak. Úgy van rohanj, hátha eléred. Ha, tömeg van a megállóban, késik  busz. Beállok előre, nem akarok ácsorogni, gyorsan kell majd helyet foglalni. Mikor jön már? Megnézem a menetrendet. Már 6 perce itt kellene lennie. Végállomáson késik a busz, gratulálok BKV… Na végre! Ha, pont jó helyen álltam, itt van az ajtó. Na, menjél már.. Ez az, van helyem. Mennyien vannak. Sok a turista. Az a nő megengedte, hogy a másik idegen nő rátegye a csomagjára a táskáját. Nocsak, vannak még normális emberek? Meddig várunk még? Miért lyukasztanak ennyien? Remélem nincs ellenőr.. Ha! Elindultunk! Ha gyorsan megy a busz még elérem a feles vonatot. Álmos vagyok. Nagyon. Ne aludj! Csak becsukom a szemem egy pillanatra. JAJ! Jólvan. Még nem vagyok ott. Nem kéne bebóbiskolni… Már megint! Huh, még mindig nem vagyok ott. Ott a másik busz… Bakker! Hú, már egy megállóra vagyok csak. Bírd ki! Az.. a vonatom? Leszállni! Rohanás, rohanás, rohanás… Basszus a papucsom. Na ezt a vonatot már baszhatom. Mikor jön kövi busz? Bő 10 perc plusz a késés. Nincs messze a következő megálló, úgy is oda akartam menni. Sétáljunk! Jó a levegő. Sok a pocsolya. Na megint tiszta dzsuva lett a lábam. Mossuk le abban a nagyobb pocsolyában. Ááá minek is erőlködök? Majd ha hazaértem lemosom. Olyan jó most sétálni. Ha nem lenne nagyon messze hazáig sétálnék. 2 régi elhagyatott parkoló. Vajon fogják még használni őket? Ott a felüljáró! Na másszunk fel a lépcsőn. Ahhoz képest, hogy fedett ez a szar, elég szép pocsolya van itt is. Intercity ment el az előbb, akkor az enyém jön utána. Még bő 15 perc. Nem baj, nem sietek. Csak éhes vagyok már. Van üres pad! Banyek, de kényelmesen leültem. Megint eszembe jutott. Olyan gyönyörű. Bár találkoznék vele. Jó lenne. Na majd nyáron. Még nem is tudja. Jó kis meglepetés lesz. Hm, bemondanak valamit. Hallgassuk meg. A másik vonat. Az nem érdekel. Megint. Na, ez az enyém. Majd ha látom, hogy akkor felállok. Olyan kényelmes… Végre itt van. Mindjárt hazaérek. Ó, hely is van. Végre…

egérkép

Hozzászólás