Máv – Suli – Munka

Mi az összefüggés? Mindegyikből elegem van.

Egyszer a Máv:
Már második hónapja vagyok itthon, és időnként ugye feljárok pestre. Lógni haverokkal, vérplazmát adni, sulit intézni, satöbbi. Ugye ismerjük a viccet, a mávnak 2 ellensége van. A négy évszak és az utasok. Évszakokból főleg tél és nyár.  Már második hónapja, max 3 vonat érkezett időben. Legalábbis 3 vonatot kaptam el időben. Lehet csak engem szivatnak, de nagyon elegem van, mert nem ezért fizetem a bérletet. Folyamatosan lerobbannak a mozdonyok. Késnek a vonatok. Kimaradnak. Ma is ez volt. Reggel sietnék be Pestre, erre nem kimarad az a vonat amivel ha bementem volna, nem kellett volna rohannom, hogy ne késsek el. Nem is lettem volna annyira ideges ha bemondták volna. De nem tették. Egy kurva mukkot sem szólt a hangszóró… Elegem van. Ha lejárt a bérletem akkor a volánra veszek legközelebb…

azután  a suli:
Ugye lassacskán el fogok költözni, és úgy kell iskolát néznem, hogy a következő lakhelyemtől ne legyen messze. Jelentkeztem egy suliba, és kaptam a visszajelzést, hogy küldenek majd még egy levelet, hogy egyáltalán indul-e a képzés amit választottam. Gondoltam biztosra megyek, jelentkeztem még egy suliba. Oda meg majd kell szereznem 20 ezer forintot egyszeri befizetésre. És itt jön képbe a…

munka:
Még be sem fejeztem a középsulit, de már keresem a diákmunkát, mert vannak tartozásaim amiket szeretnék egyenlíteni. Ja és persze most kéne extra húszas amit a sulira félre kellene rakni ha oda megyek. De hiába nézem minden nap az állásokat, hiába jelentkezek hetente 3-4 ajánlatra, még arra sem méltatnak, hogy visszajelezzenek, hogy nemkellesz baszdmeg! Kezd elegem lenni…

Remélem helyrejönnek a dolgaim, és még időben. Nem akarok azon macerázni egész életemben, hogy semmit sem tudok elintézni, mert én megcsinálok mindent amit kell, de mások szarnak a fejemre…

egérkép

Hozzászólás