A suli

Ma volt az első normális tanítási nap a suliban. Nem volt könnyű végigülni, meleg volt és unalmas. Beértem időben, vártuk a tanárt. 3 informatika órával kezdtünk. El lettek mondva a játékszabályok és bele is vágtunk a tanulásba. Ha nem negyedjére tanulnám ugyanezt még nem is unatkoztam volna. Na mindegy, kicsit villogtam a tudásommal és mondtam pár jó megoldást. A tanár korrektül viselkedik, egyenlőre több véleményt még nem mondok róla.

Utána jött 2 aktív ügyvitel rendszer, izé, öö asszem. Az órarendbe nincs rendesen kiírva. Ritka az ilyen, de máris megvan melyik tanárt és tantárgyat fogom utálni. Nem elég hogy kibaszott halkan beszél, meg folyton vigyorog, de tipikus apró feminista beszólásai vannak. Nem olyan nagyok amire fel lehet háborodni, de engem zavarnak az ilyenek. Ami a legjobban idegesít, hogy úgy viselkedik, mintha magától értetődő lenne, hogy tudjuk mekkora az ideális íróasztal, hogy hogyan kell berendezni egy irodát, hogy hogy működik a légkondícionáló. Bakker, most rendszergazdának vagy irodarendezőnek tanulunk? Sőt nem nem is tanulunk mert mint kiderül tudnunk kéne. Nameg hogy ugye halkan beszél, volt egy ilyen beszólása, hogy hogyan fogunk tanulni ha nem jegyzetelünk? Igen? Szopj le! És úgy hogyan fogunk tanulni ha egy suttogó picsa “tanít”?

Áááh, elegem van pedig ez még csak az első nap….

Na, majd csak túlélem….

Hozzászólás